Fredagen

Hej Hej

Jag börjar bli smått uttråkad nu..
Trött är jag inte för somna även i dag på soffan, dock bara i 40 min men ändå.
och har precis kollat på film ( Skriver om den i nästa inlägg)
Så nu e frågan VAD jag ska hitta på!!

I dag så har jag inte gjort mycket..
Va nere på gymmet med lina i morses och körde ett bra pass..

sen har jag bara varit hemma, lagat mat o slappat. Har även unnat mej lite onyttigt i kväll.

I morgon är det mät dag så borde kanske ha väntat med och unna mej tills i morgon kväll haha..

I morgon blir de vilo dag från gymmet, för på söndag kommer de bli en del..
Ska på ett pass på gymmet.. Ett gympa pass och efter passet ska jag träna lite och sen har jag tid med en tränare på gymmet 1 timma..
Så jag kommer nog känna att jag lever på söndag haha..

Så kan nog va smart och ha vilo dag i morgon :)

Hoppas ni haft en bra dag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: