Fredagen

Hejsvejs..

Har precis kikat på filmen bröllopsduellen på tv. Har sett den innan, men fanns inget annat skoj att kolla på och inget bra i datorn heller..

I dag har jag jobbat 07.00-13.00 på karstorps förskola. Känns sååå bra att va tillbaka där igen så ni anar inte.
BÄSTA!!!

Jag trivs med ALLA mina jobb :D

Sen efter jobbet så åkte jag direkt till gymmet och svettades i 2 timmar.
Har ju haft 2 dagars vila pga av knät och de kändes såå bra att va tillbaka idag. Men jag tar de sakta men säkert, för jag vill inte få skit ont igen liksom!!

Efter gymmet blev det hem och laga mat och sen somna ja på soffan i typ 1.5 timme och det va otroligt skönt :)

Hade en mys stella hos mej oxå, hon ÄLSKAR att ligga såhär på mig



Nu ska jag ställa mig och diska, har inte orkat de i dag.

sen får vi se om ja kanske får MYS sällskap i natt *hoppas* ska nog kunna övertala honom att det e för kallt för och sova själv :P

I morgon blir de gymmet igen och sen får jag se vad jag hittar på resten av dagen..

Hur har eran fredag varit?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: