Helgen

Heeeej!!

Saknat mig ;) ?
Jag har verkligen inte haft tid att blogga alls uppe i sthlm.
så jag får passa på och skriva nu hur helgen har varit :)

Vi åkte från skövde 09.55 och var framme i sthlm 12.25 och då gick vi direkt till hotellet för o lämna alla grejer o och så där..
sen begav vi oss ut på stan för att kika =)

Vi var 9 st som åkte. Men va mest jag, mamma, carro och agneta som gick på stan ihop *mys*
Men kan säga såhär.. Kommer ALDRIG flytta till en storstad. Fy fasen haha!!

Helgen har gått otroligt fort iallafall.
Men sååå mysig helg.

Fredagen blev ganska lugn.. Vi gick som sagt på stan o kika och sen senare på kvällen gick vi ut och käka på ett sååå mysigt ställe.
Maten va jätte god, personalen jätte trevlig.

Ja detta ställe skulle jag LÄTT kunna öppna i skövde :)


Jag



jag o carro  :)



Min fina mamma <3



På lördagen så blev de att gå på stan igen o handla lite.
sen kl 17.00 så hade vi bokat bord på en thai resturang och maten va såå god och stället va super mysigt.



Sen senare va det dax för att kika på dirty dancing på china tearten och den va super bra =)

Dock så va sittplatserna inte dom bekvämaste, men de gick haha =)
Men allt va så bra gjort!!

Lördagen va oxå en toppen dag.

Söndagen så checka vi ut vid 12 och åkte till tågstationen så vi kunde lämna in våra bagage. Vårat tåg gick ju inte förens 17.25.
så blev att gå o fika och käka o kolla i affärer.

Ska få kort utav carro oxå, tog inte så många. Så ni får nöja er med dom här sålänge hihi..

Ja som sagt en underbar helg. Men va skönt och komma hem och hämta stella va det bästa av allt.
saknat henne massor.
Hon sov i mitt knä heeela kvällen i går och sovit i sängen med mig och nu ligger och o sover i mitt knä igen.
ALLTSÅ är hon helt slut efter helgen med sin syster smilla haha:)

Tusen tack lina för att du tog hand om henne :)

Min bebis




Men efter denna helgen så känner man att jag behöver bo på gymmet i dag haha..
Nädå så farligt är det inte.

Men ska ner till gymmet runt 14.00 tror jag.

sen blir de hem o fixa i lägenheten

Ha en fin dag

puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser ut som ni har haft det tokmysigt! Kul att sticka iväg sådär en helg och hitta på en massa mys.

2012-02-20 | 18:22:57
URL: http://hellojsan.wordpress.com/
Postat av: Helen

Underbar helg ni har haft <3 ses senare baby. Puss

2012-02-21 | 09:18:43
URL: http://helencarlsson.blogg.se/
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Tokmysig helg gumman!! Tack igen! =) Pöss

2012-02-22 | 13:43:06
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: