Onsdag

hello...

Har pecis städat.. el ja plockat iordning, dammsugit och moppat.. De vad det som behövdes.

Ska strax lägga mej ner i soffan med kudde och filt och njuta resten av kvällen *Lovely*

Har jobbat på åhléns i dag och sen har jag bara varit hemma.

I går va jag ju på min gamla arbetsplats och jobba. kastorps förskola. har inte varit där på typ 4 år och det va såå skoj att va tillbaka.
Alla e ju såå underbara där!!

och jag va på den äldsta avd och alla 1Åringar som ja hade för 4 år sen va ju stora nu :) Kul att så många va kvar liksom :D SÖTISAR!!

sen på kvällen gick jag o lina och träna. har haft ont i mitt knä några dagar nu, men har liksom "igonrerat" de lite.. men i går så kunde jag knappt göra något på gymmet..

förbrännde 400 kalorier på bandet och jag va besviken.. JAG VET att det egentligen inte är en dålig siffra. MEN när man legat högre varje dag så e man besviken..
Idag hade jag en vilodag för jag MÅSTE lyssna på min kropp annars kan de gå illa.

I morgon är det kalas för nova som blir hela 6 år!!! SHIT!! va du inte liten nyss lilla snuttan?
så¨ska in till stan med pappa i morgon o fixa lite saker på banken och sen ska jag shoppa present till nova :D
rosa va det tydligen ;) hihi..

Nä hade inte så¨mycket mer att skriva

Ps: Min dator e kass igen, överhettad som vanligt.. GE MIG PENGAR att köpa en ny TACK!!!

puss hej

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Sex år?! Oh my god! Vart tar tiden vägen?! :)



Bra med vilodag gumman, man behöver det för att kroppen ska orka köra på :)



Puss!

2012-02-02 | 00:32:00
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: