Onsdag

heeej..

Föråt för sen uppdatering i dag..
Varit i gång hela dagen och ska strax sova.

Jobbade 09.50-14.00 på åhléns.. Sen mötte jag upp mamma för hon va på stan, så vi kika lite.

Blev lite shopping i dag och kom hem med detta.

-2 par vantar, ett par tunna och ett par tjocka,
- ett linne
- ett diadem
- Ny sport bh ( rosa )
- och tränings linne (rosa )

så i morgon ska bh och linnet invigas på¨gymmet ;)
har inte varit där sen i söndags och JA jag har ångest.
Men i måndags va det jobb och kalas, i går så låg jag hemma och va sjuk. Idag har jag oxå haft fullt upp.. MEN i morgon SKA jag dit :P

Sen har jag städat o diskat lite o så här hemma.
sen mötte jag upp lina för att kila över till prima och äta sallad och snacka skit.

Ska som sagt snart krypa ner i sängen, för märks nu att man varit vaken sen 08.15

Hoppas ni oxå haft en fin dag?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: