Onsdag

Hej Hej

Har precis kikat på BB.. Så jävla gött att det har börjat igen ;) Jag e redan beroende och vill bara att de ska blir torsdag kl 22.00 så nästa avsnitt kommer haha =) ILLA I KNOW!!

Har jobbat i går och i dag
I går va jag på myggdansen och i dag på karstorp.
så skönt o jobba lite.

Men i dag va det en låång dag så jag va helt slut, så somna 15 min på soffan förut. Så borde inte va svårt att somna sen. Är liksom fortfarande trött.
Men ska ställa mej och diska lite nu och plocka lite.

I morgon står gymmet på schemat och sen tänkte jag försöka få ihop en fika med en vän =)
Blir att pyssla och städa lägenheten.. Ja en inget direkt speciellt som händer haha.

I går va det ett grymt pass på gymmet. TYCKER JAG.
Börja först med ett just dance pass. Va roligt, men man blev inte direkt svettig haha ( men absolut något jag ska fortsätta gå på )
så ställde mej på gåbandet och sprang och gjorde fan allt i 30 min och svetten rann både här och där. ¨Såå jävla gött.. Sen efter de körde jag styrka.

Ja det va som sagt ett bra pass :)
I dag har jag haft en vilo dag.

Hur har eran dag varit`Någon skoj som har hänt? Tell me :P

Nä diska

puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Har du hämtat dig efter helgen? ;)

Ha en härlig dag hjärtat!

Puss

2012-02-23 | 12:16:13
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: