skoskav

Godkväll...

Jag ska strax sova, för jag e faktiskt jätte trött.
Har varit de i 3 dagar nu, att kroppen bara "stänger av" och jag kan somna ståendes om så skulle va fallet.

I dag har ja inte gjort så mycket, har städat lite o så, som jag skrev innan och sen så lagat mat och tagit de lugnt..

Vid 17.30 tiden gick jag och lina till gymmet.
Gick väl så¨där, 35 min på bandet, 15 min cykel och 15 min styrka.. totalt 572 kalorier..

Jag har inte kunnat springa på bandet pga av mitt knä, de värkar som bara den så fort ja försöker, så jag har låtit bli att springa nu för att få det bättre.
Har kunnat köra slut på mig själv på bandet ändå ;)

MEN nu kom ännu en grej som "pajar" Köpte ju nya skor för ca 2 veckor sen. Fick ju skoskav vilket man ALLTID får av nya skor. eller oftast iallafall.. Men har gått bättre och bättre, har kört med compeed så de har funkat..
Men i dag klara ja bara gå 35 min på bandet och fy F*N va det brände på hälen. Så fick avbryta för att gå in i omklädningsrummet för o kolla läget..

JO det va helt "köttigt" och rann vätska ur de.. ÅHHH!!!
ALLTID något liksom.- Fick plåstra om de och ta på skon igen o bara gilla läget. Men valde då att cykla istället för bandet just för att slippa belastningen på..

NU sitter jag har o de svider konstant..

Någon som har något bra tips.. När inte ens den starka compeed:en hjälper så..

Skorna e inte för trånga, utan sitter perfekt, men ändå får ja detta..

TIPS på vad man kan göra vore guld :)


Nu i kväll har ja bara legat i soffan o kikat film.. Tog en låång dusch nyss och som sagt, ska sova strax.

I morgon ska ja jobba på åhléns 12-16 och sen efter de så ska jag hem till brorsan på kalas för att han fyllt år.
så blir nog en bra dag =)

Hoppas ni alla haft en fin söndag och inte är allt för bakfulla ;)

Puss

Exakt såhär ser det ut.. och att huden följer med när man tar av compeed:en..

FY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: