soppa..

Hej Hej

Ligger i soffan o kikar gamla avsnitt av O.C som går på tv.
Stella ligger o sover mellan mina ben, så kan inte resa på mej för o gå att kissa haha. Jag vill inte väcka henne ;)

Natten har varit HEMSK. Jag somna runt 01.00 tiden och vakna 02.20 av att jag hosta som fan och näsan va helt täpt.
Detta är något jag har haft i 3 veckor.
Jag försöker somna om, men det e varmt o kallt.. Hostar och Hostar...
efter en timma så bestämmer jag mig för och ta nässpray (håller på och sluta ) och hittar den inte.. Ångesten kommer för jag VET att jag måste sova för jag ska upp och jobba och kl skulle ringa strax efter 06.00..

jag letar o letar men hittar den som sagt inte.
Lägger mig igen för att göra ett nytt försök.. efter yttligare en timma av vridigt och vänt på mej i sängen så gör jag ett nytt försök att hitta den där jävla nässprayen och hittar den..

Tror nu att jag ska kunna somna om, MEN NEJ!!
Det va så varmt och tog jag av mig täcket så frös jag.. så här höll jag på heela natten tills kl ringde.
Kände mig konstig så tog tempen.. Ja jag hade feber...

så ringde jobbet och valde att stanna hemma..
Somna om av utmattning och vakna 11.30..

Har bara legat i soffan sen dess..

Gjorde precis lite svamp soppa, så de ska lena halsen. Jag har hostat sönder den i natt ju :/

Det är tur att jag har min lilla stella som myser med mig när jag e sjuk :)



nä nu orkar ja inte skriva mer

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: