Torsdag

Godmorgon..

Blev väckt.. hade gärna kunnat sova till 10 i dag iallafall :)

Redan torsdag och dagen ser ut såhär än så länge.

Ska strax äta frukost och sen hoppa in i duschen.. Jag o sara prata om att vi skulle ta en fika vid 12. Men väntar fortfarande på svar från henne.
sen kl 15.45 så ska jag möta upp lina på gymmet och köra slut på mej själv haha..
efter gymmet åker jag direkt ut till mamma och pappa. För måste hämta tvätt där som jag skicka med häromdagen.
Sen hem och börja packa.

I morgon åker jag till sthlm *wihoo* Ska bli riktigt skoj :D

Upp tidigt i morgon för ska lämna stella hos lina vid 8 tiden. sen hem o göra sig iordning.. Tror tåget fick 09.50.

I går efter gymmet så åkte jag o lina ut till elins esplanad. Jag köpte nya träningsbyxor och en mp3. Jag har ju min mobil på gymmet och den e bara ivägen och sen kommer den säkert gå sönder om jag har med den dit haha..
så nu blev det en liten svart på ca 2x2 cm som man kan spänna fast i kläderna. SUPER bra. Med 4 GB och den kosta bara 199 :)
Lina har en likadan o den verka super bra.
Jag tog den sista i går när vi kom till siba. Men inte konstigt med tanke på det priset :P


Söt va ;)

Hepp har väl inte så mycket att skriva just nu. Ska äta frukost och sen duscha som sagt

puss puss

Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Men hörredu vilken smart lite grej! en sådan måste jag oxå skaffa, har också min mobil nu när jag tränar och som du säger, det är så bökigt!

Ha de fint! kram

2012-02-16 | 21:02:47
Postat av: Fanny

Jag har likadan fast rosa! ;)) trevlig helg!!

2012-02-17 | 19:50:14
URL: http://Wikerud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: