torsdag

Godkväll

Skulle precis sätta mej och kolla på en film, men sen blev jag osäker på om jag ville se just DEN filmen i dag.
Så sitter nu och "köper" hem en annan och får se om ja orkar vänta tills den e klar eller om jag får kolla på den andra iallafall..
Vilka bekymmer va :P

I dag har dagen gått otroligt fort..

Vakna 08.15 av att mobilen ringde, ORKADE inte svara. Ville bara somna om.
men de gick inte sen, så va bara att kliva upp och slänga sig framför tv.

gjorde frukost och sen så mötte jag upp lina, vi skulle till maxi för o handla lite MÅSTE HA grejer..

jag köpte nya leggings och en tränings väska. Va så trött på och ha allt i en påse liksom :P

sen åkte vi ner till gymmet och körde ett bra pass..
Blev 2 timmar där.

Sen hem o laga mat och eftersom jag vakna så tidigt så blev jag skiit trött efter maten och somna på soffan 2 timmar!! HMM!!

Kvällens biggest loser va ju sååå bra!!
Jag lipa som fan när slejman fick ringa hem till familjen.
Tror jag lipa för att jag känner honom och familjen, så de blir liksom extra känsligt då.
Men va inte bara jag som fälde tårar, såg att en hel del hade skrivit de på face hihihi..

I morgon är det fredag redan. JÖSSES!!

Ska ner till gymmet vid typ 11.30 tiden i morgon iallafall.

Nä de va allt för i dag

puss


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är duktig du som kommer iväg och tränar så. Jag har lyckats bli drabbat av det vanliga när man börjat träna. Intensiv träning för att sedan bli krasslig. Så får man börja om igen:(

2012-02-10 | 09:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: