Underbara <3

Ska börja med och säga. FY FAN vad mina vänner är underbara.
allt stöd man får från ALLA är guld!!
Ni gör så jag orkar och vill kämpa ännu mer. Vill att ni ska veta de <3

Godmorgon..

Jag sitter här och gör mest ingenting, ska strax göra mig en smoothie och starta morgonen.
Försöka plocka lite här hemma, sen ska jag ringa mamma och kolla om hon är ledig i dag, så åker jag kanske ut dit en liten stund =)

Senare sen så har jag ett pass på gymmet. Zumba står på schemat i dag :)
Har en GRYM träningsvärk så ska bli intressant och se hur de går ;)

I går var jag och lina på ett gympa pass.. Kan säga såhär.. GYMPA PASS? ? ? De va snarare ett militär pass. OMG de va sjukt jobbigt och tufft. Visst kändes de jävligt gött efter, men man va helt död.

Passet va slut vid 17 tiden och kl 18.00 så hade jag tid med hanna för o lägga upp ett bra träningspass för mej och kolla in maskiner och sådär.
Men hanna va snäll och tog de lugnt med mig, med tanke på att jag kört monster passet innan haha.

Så nu vet jag hur jag ska träna och hoppas de kommer funka bra =)
Dock är det ju maten som är de största problemet för mig. Att äta rätt osv. Visst har jag skärpt mig till tusen.
Men frukost e fortfrande jobbigt och få i sig. Sen att hitta varierande mat liksom.
Men som sagt jag har hållt på i ca 3 veckor. Jag antar att sånt kommer med tiden. Att man hittar balansen.


Skulle lägga upp bilder, men när jag tar dom från facebook så fryser hela sidan och ja får starta om, så orkar inte de nu.

Nä göra den där smoothie:n kanske och sen ringa mamma.

Ha en fin dag så hörs vi sen

puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Det kan vara väldigt skönt att träna när man har träningsvärk. För mig mjuknar det allafall upp det som känns som stelnast:) Kram

2012-02-13 | 12:39:00
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Tycker du är skitduktigt :) Och så ska det bli sååå kul i helgen!! :)

Kramis!!

2012-02-13 | 13:15:39
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: