zumba

gokväll

Ligger i soffan o kikar tv och funderar på om jag ska krypa ner i sängen.
Men orkar inte resa på mej och göra mej iordning för sängen, ligger sjukt bra här haha :)

Dagen har gått otroligt fort.
Jag ställde kl på 09.15 i morses, men snooza i 30 min :)
Dåligt med jobb nu, så jag vill inte sova hela dagen ifall jag får hoppa in och jobba för då kommer jag va helt slut i såfall.

Åkte ut till mamma runt 13 tiden och käka lunch och prata lite :)

Sen åkte jag in till gymmet och mötte upp lina. Vi skulle på ett zumba pass.
Jag kan säga såhär.. Kommer nog inte gå på det igen.
Inte för att de va va jobbigt, utan tvärtom.. Jag va inte ens svettig när jag gick där ifrån. Va så mycket "dötid" Mellan alla övningar osv... Va liksom inget pass..
Trist verkligen, för de va något jag hade kunnat tänka mej att gå på varje måndag. Men nej de blir nog ingen mer zumba för min del.

Så efter passet körde jag 1 timma på bandet istället så¨jag kunde svettas lite :P

Sen när jag kom hem så plocka jag ihop massa tvätt som pappa kom och hämta.

Satte mej sedan o käka en god kvällsmat.
Blev knäckebröd med kaviar, kesella vanlij och äggehack( norskt ) =)

I morgon har jag lite och fixa med hemma, sen prata jag och helen om att ses.
Blir nog gymmet i morgon med, får dock se vilken tid för brorsan ringde för en stund sen och fråga om jag kunde sitta barnvakt i morgon kväll så de kan gå ut och käka. Så kanske tar gymmet på förmiddagen. Men får se.

Hoppas ni haft en fin dag?

Puss


Kommentarer
Postat av: Helen

Gör av dig när du vaknat <3 puss

2012-02-14 | 06:39:57
Postat av: Jeanette

Tråkigt när det är dötid... Jag var på ett zumba-pass på mitt gym i veckan å där hann man knappt dricka emellanåt :P Var superkul! :)

2012-02-25 | 22:47:11
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: