-Skönt-

Ja nu är lägenheten som vanligt igen och minus alla julgrejer..



Känns otroligt skönt faktiskt!!

Har pysslat o donat lite och nu förtjänar jag att slänga mej i soffan med en skål popcorn och en film.
Har precis duschat o lagt ansiktsmask oxå *egen tid* Som man så fint kallar de hihi..
Börjde måla naglarna med ett nytt naglack jag inhandla förra veckan.. MEN blev besviken..
Blev inte alls så som jag föreställt mig det..
Så de åkte av lika fort igen..

Så nu får naglarna vila under natten så gör jag ett nytt försök i morgon med ett annant :)

Btw så blir de shark night som kvällens film.
Får se om den är något att ha..

Puss hej


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Ge oss en recension sen! ;)



Puss

2012-01-09 | 00:21:28
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: