2012

Godmorgon..

Va skönt de kändes att inte vakna bakfull och fick sova hur länge jag ville :)

Jaha då var det 2012 :D Hoppas att detta året blir mitt år och att de finns massa möjligheter för mej.
Hejdå 2011 och välkommen 2012!!!

Kvällen i går va super lyckad från början till slut.
Vi åt god mat, drack gott, prata massor,spela wii och ja allt va som sagt toppen :)


Såhär såg jag ut kvällen till ära. Lösögonfranser o grejer haha... Första gången ja haft de faktiskt. De trodde ni inte va ;) Men det e sant.

ME



Tog en del kort, så istället för o skriva rakt upp och ner.. Så skriver ja lite om korten istället ;)

Dukningen ;)


Blev 3 rättersmiddag!!

Förätt... Toast med kantarell stuvning





Huvudrätt- Fläskfile med bacon och daddlar inrullade i bacon. Rostade rotfrukter och kantarell sås





Efterrätt - Panacotta med blåbär



Allt va super gott :)

Sen valde vi att inte skjuta raketer utan vi skrev på denna lycktor och skicka upp =)



Så fint är de, men dom åkte upp jättefort haha.. Vi skrev varsinn och sen hade vi 2 st som vi skrev tillsammans på =)

Lina tänder en av lyktorna



Här åker min iväg med massa önskningar hur mitt 2012 ska bli..



Vi hade varsin champange o skåla in de nya året med.. Emmys är den röda som är alkoholfri :P




Jag och lina innan vi ska ut i kylan =)



Kvällen va som sagt TOPPEN och när jag och stella kom hem så decka vi båda två =)




Va hemma runt 03.40 och när jag kom o skulle sätta i mobilen i laddaren, så kom ja på F*N den ligger kvar där vi var..

Så nu ska jag strax ta på mej och gå ut i kalla vädret för att hämta den haha..
Batteriet är jätte dåligt, så måste hämta den nu :P

Hoppas ni oxå hade en bra nyårsafton?

Puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gott nytt år snuttan!! :) Pöss

2012-01-01 | 19:15:31
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Svar:

Jag var inte ute och red den här gången, men nästa gång så! :) Jag är ju uppvuxen med hästarna hos min moster eftersom pappa och brorsan alltid varit allergiska så har jag tillbringat många helger och lov där tillsammans med alla djuren :)



Ps - jag har aldrig testat lösögonfransar, tycker att det ser så pilligt ut! Tänk bara "Foki" som sätter på lösögonfransar VARJE dag. GAH! :)

2012-01-02 | 12:44:41
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: