4 Månader

I dag den 4:e januari så är lilla stella redan 4 månader.. Kan ni fatta de? JAG kan inte fatta de.

Hon kom ju nyss och va såhär liten..



va hände?

Nu är hon ju "stor" haha :D

I går så va vi hos veterinären för sista vaccinet för detta året  ( tack och lov ) De gick som jag förväntat mig och ja mer än så behöver jag inte skriva..

Nästa gång vi ska till veterinären så ska hon kastreras och de är om ca 2 månader.. så då kommer hon va sövd så då känns de bättre..

Annars så va jag bara hemma i går, vill gärna ha uppsyn på stella för hon kan ju få biverkningar och toffel som jag är vill jag inte lämna henne själv..

Hon sov hela dagen haha.. KUL KATT ;)

satt o kolla runt på nätet efter kattungar haha ( i know ) Men känns som man vill ha en kompis till stella här hemma och jag älskar stella sååå mycket och är otroligt glad över att jag tog beslutet och skaffa henne. Men en kompis skulle ju inte va fel ;)

Grattis älskade stella på 4 månaders dagen <3





Kommentarer
Postat av: Erika

Hon är verkligen helt otroligt söt. Kram

2012-01-04 | 08:27:06
Postat av: Helen

Lilla sötnos :-)

2012-01-04 | 18:48:37
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Lilla pluttan! Grattis på din månadsdag i efterskott :)

Pöss

2012-01-09 | 01:33:12
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: