5:e januari

Ja den 5 januari 2012 är en dag som aldrig kommer igen. Sjukt va?

Godmorgon..
Jag kan inte påstå att jag ville gå upp när kl ringde, men ja kände inte för och sova bort hela dagen, så med ungefär 6 timmar sömn ska jag strax sätta i gång o städa mitt place.

Konstigt att man bor i en 1:a på nästan 45 kvm och blir så stökigt av mig och stella..
Jag har grejer överallt och stella har sina leksaker utspridda i hela lägenheten.. OMG!!

Sen ser dagen ut såhär..
Tänkte gå upp till svägerskan och va där en stund, och efter de åker jag ut till ryd och hälsar på elin och zigge :)
sen senare i kväll så ska jag göra en annan sak som ja dragit ut på.. hmmm!!

I går va jag hemma hos föräldrarna hela dagen..
Pappa jobba, men en vännina till mamma kom förbi och vi alla åt god lasange och fikade efter *mys*

Hur ser eran dag ut?

Vi hörs senare ikväll, jag ska sätta lite fart här så jag får något gjort

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: