Actic

Godkväll..

Jag har precis tagit en låång och skön dusch.

ska snart lägga mej och sova för natten. I morgon är det dax för jobb på förskolan.
08.00-15.30 :D

sen efter jobbet så blir de hem en snabbis och sen när lina slutat jobba så ska vi ner till gymmet.
Yes jag va äntligen och teckna kort på actic i dag.
NU KÖR VI!!

Jag e taggad som fan och jag tror att jag fixar detta :P

I morses så va jag ute med stella i snön en stund. sen efter blev det frukost och senare sen gick jag o lina ut och gick med stavar.. Blev en runda på 6.6 km :)
sååå¨skönt :)

Sen senare i kväll så åkte jag och johan ut till elin för att fika.. helena och mathias va oxå där.
Lyckad kväll :)
Hoppa ju dock över fikan och tog en knäckemacka istället hihi..

Nä ska leta lite musik o lägga in i mobilen innan ja somnar.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: