Dagen

hello!!

Vilken grym dag.

Börja med att jag vakna tidigare än ja trodde. Jag trodde bokstavligen att jag skulle sova bort halva dagen.
Men skönt att jag inte gjorde de.

Satt o prata med lina och bestämde mig för att följa med till gymmet. Efter gårdagens kaloribomb ville jag bara bli av med skiten.

Så vi tog oss en promenix ner till actic och satte i gång.
nästan 2 timmar på gymmet blev det och vi starta med kondition och jag SPRANG till och med på gåbandet.. ja ni läste rätt. Till och med i uppförsbacke
jag blev förvånad själv.
hihi..

Så blev 50 min kondition och sen körde vi lite styrka. Blev ben, mage osv.

sen kondition de sista..

Ja jag kände att jag levde när jag gick där i från hahaha..

Vi tog även en promenad hem och jag va hemma en snabbis innan ja sedan gick bort till lina.
Där har jag spenderat kvällen med att äta nyttig middag och tilltugg efter maten blev grönsaker och dipp..
Dock va ja för mätt och osugen så blev typ 4 grönsaker haha..

satt o kika på gladiatorerna och dreggla haha och sen blev det en film.

Ja dagen har varit helt underbar verkligen..

Men nu mår jag sådär.. min hals spökar och fortfarande lite halv förkyld.
så hoppas de inte blir värre under natten.. För i morgon ska jag kolla på musikalen Hair spray med mamma och carro och agneta..
Vet inte om någon mer ska med. Men mys ska det bli :D

Nä ska försöka sova snart

puss hej

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Härligt gumman!! :)



Vi ses snart!!



Puss

2012-01-22 | 13:31:48
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Anonym

träna dagen efter man druckit alkohol är bara bortkastat. bryter bara ner kroppen.

2012-01-23 | 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: