Fredag

godmorgon..

Yes det e morgon för mej.. vakna strax efter 14 i dag...
somna typ 04.30 i morses och sen har jag haft feber frossa så kan inte påstå att jag fick speciellt mycket sömn alls.
FY!!

Känner mej jätte konstig och har ont i halsen.. HAR INTE TID ATT VA SJUK.. börjar jobba på tisdag igen så då ska jag inte va sjuk..

Hade tänkt och göra massor i dag, skulle städa bort julen.. MEN har inte så mycket jul grejer.. så går ju fort, så får se om orken finns till de..
Skulle tagit hand om lite annat som behövdes göras i dag. MEN de får vänta helt enkelt.

I förrgår när jag va hemma hos mamma o pappa så hade mina två mostrar i norge skickat med julklapp till mej :)
S N Ä L L T!!!

De va handukar och tvättlappar i den ena och tvål och handcream på ett fat ( jättesött ) i det andra.. men tänkte att jag har de i köket.. För jag har ju redan en tvål pump i badrummet som ja gillar..

MEN i natt så har stella rivit ner den i handfatet så den gick sönder :( De måste va ödet när hon inte rört något sånt under hela tiden och sen när jag säger att jag inte vill byta ut den mot dom nya..
ja nu får jag ju göra de iallafall...

:)

Ja så min dag blir nog inte så rolig i dag.. Måste ta mig till affären iallafall.. Får måste ju få i mig middag och har inget speciellt hemma att göra middag på känner jag.
Men kanske e bra med lite luft??!!

Hörs senare sen

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tråkigt att du känner dig sjuk, hoppas du får en fin dag ändå!

2012-01-06 | 15:11:49
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Mysigt med klappar! Hoppas att du fick en massa fint som du önskat dig :)

Pöss

2012-01-09 | 00:13:07
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: