Hairspray

Hejsvejs..

Dagen har gått fort och har knappt hunnit sitta vid datorn, förens nu i kväll..

Vakna ganska tidigt och eftersom jag inte mår så jättebra så har jag mest legat i soffan hela dagen och sen laga jag middag. Det va det jag orkade liksom.

kl 15.45 mötte jag och mamma upp agneta och carro för att fika innan vi gick på hairspray



Jag tyckte den va jättebra :) absolut sevärd hihi..

Nästa månad så åker vi ett gäng till sthlm hela helgen för att bla gå på musikalen dirty dancing och den ser jag fram i mot massor.
Jag älskar ju filmen och har sett den miljoner ggr så hoppas musikalen är lika bra ;)

Nu så har jag precis diskat och gjort i ordning stellas låda.

mamma mia är på tv och ja kollar lite då och då.

jag e jätte trött så blir nog sängen ganska snart.

Hoppas ni haft en mysig dag.

puss


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Den var skitbra ju! Hahaha :) Bjöd på många härliga skratt :) Och nästa månad ja. Fy fanken vad skoj det ska bli!! En hel helg uppe i storstan tillsammans liksom :) Mitt gamla hem :)

Puss!

2012-01-23 | 16:13:45
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: