Hemskt

godkväll...

Ska först börja med och säga. Att jag tänker extra mycket på 2 personer nu som förlorade sitt barn i går.
Finner inga ord utan alla mina tankar går till er <3
Världen är så orättvis ibland!!!!

Jag plocka bort julen i dag som jag sa att jag skulle.. Så skönt!!
sen åkte jag ut till mamma som gjorde lite mat och sen myste vi i soffan och hade de skönt.
Sen kom min bror och hämta mig.

Nu är jag hemma o ligger i soffan o är helt slut.
Men har lagt mej tidigt på morgonen och gått upp sent på dagen, så måste ändra tillbaka mitt dygn snart så att jag inte e en zombie när jag ska börja jobba haha..

Sen svar till linda ang youtube klipp..  Jag har alltid andvänt den gammla inbäddningskoden.. Men den funkar inte nu.. funkar inte att kopiera in alls..
så¨om jag sa ha in något så måste jag skriva de för hand och de orkar jag inte.
Jag får messa blogg.se om de inte går o lösa. Ville ju lägga in musik ju :P

nä.. Kanske ska sätta på en film eller nått.. Finns INGET skoj på tv :)


I morgon ska jag nog göra premiär för att ta ut stella i koppel så hon får utforska utanför lägenheten =)
dock inte om det är för kallt eller om det snöar.
JAG VET att de klarar av kyla. Men kanske inte så kul om man varit inne i värmen så pass länge o få sätta tassarna ner i snön.

Puss hej



Kommentarer
Postat av: linda bladh

Ååååkej...störigt..hoppas de löser sig snart då. kram

2012-01-08 | 18:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: