Måste va ett skämt?

Ja eftersom jag inte kan lägga upp youtube klipp längre så får jag skriva såhär..

Gå in på youtube och sök på jag vill bara knulla och hon blonda tjejen som kommer upp.. Lyssna på henne!!

ÄR DET ETT SKÄMT???!!
jag har sett några klipp hon gjort och man börjar ju fan undra om detta bara är en grej för att folk SKA HATA henne eller vad är det frågan om??
JÄVLIGT PINSAMT iallafall.



Hej på er :)

Just nu har jag tagit en varm dusch, frös som bara den.
Nu känns de bättre.

ska strax lägga mej faktiskt.. Jobbat hela dagen o ja dagen har gått i ett.. Har haft massor som ja skulle göra i dag.. har gjort om en hel avd och + att jag gått med huvudvärk hela dagen..
så känns nu att man e seg..
+ att jag varit vaken hela natten.. Hade såååå ont i magen.
fy fan.. HATAR när jag får magknip.

så nu är jag trött..

Skulle varit ledig i morgon, men fick hoppa in och jobba mellan 09.50-16.00.. Jättebra för som ni vet behöver jag alla tider jag kan få liksom.

sen ska jag shoppa lite efter jobbet och det e jag värd. Fick en bra lön... MEN den ska ja hålla hårt i.

Men har lagt undan lite grejer som va på rean och sen ska ja kika lite om ja hittar något annat skoj :P
Måste köpa mej en papperskorg till badrummet som INTE är öppen.. stella river ut allt i papperskorgen HELA TIDEN.. och det e inget skoj att plocka upp..
så MÅSTE inhandla de..
vi har ju det på jobbet, så ska kolla om de finns någon fin..

sen blir de hem, för ska ut på kvällen.. Sist jag va ute va på juldagen och de känns som en evighet sen.
så ut o skaka rumpa lite :D

Nä nu ska jag slänga ihop resten från middagen så jag har matlåda i morgon..
Ladda hem ett grymt program i går som räknar ut alla kalorier jag ska äta / dag för min vikt och längd..
har satt start vikt och slutvikt och sen kan man lägga in alla mått man har på hela kroppen..

som i morses åt jag en hela banan.. då står de frukost och när man klickar på de så kan man välja vad man har ätit.. så klicka jag i en banan så räkna den ut hur många kalorier jag ätit och hur myckert jag har kvar..

GRYMT!!
träning ligger oxå med.. står percis hur mycker ja gör av med osv..

ja det e svårt att förklara såhär..
Men ska lägga ut en bild på söndag hur de ser ut och om ni vill veta vad detta är så bara skriva :)

natti






Kommentarer
Postat av: gäst

Alla bananer väger inte lika så det där stämmer inte alls. du måste väga all mat för att få exakta kalorier.

2012-01-21 | 03:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: