Onsdag

godmorgon..

Ja det va tufft o komma upp i morses, va såå trött :D
Men somna inte förens 03 ;) haha!!

I dag ser dagen ut såhär.

Ska in till stan strax med lina. Jag ska handla nya träningskor, sportbh, byxor osv.
Mina träningsbyxor sitter så obekvämt över magen. Så ska kolla efter ett par andra.

sen efter stan så¨ska jag åka o jobba i 3 timmar.. Hmm känns ganska ovärt men men :P

sen efter ja jobbat, ska jag gå förbi mamma o pappa o låna deras våg och väga in mej. Känns ju att jag tappat en del så detta ska bli intressant :P

ska även mäta mått runt midjan för ska ha koll på de.
Yes NU KÖR VI :P

I dag blir de ingen träning.. så blir att gå ut och gå i kväll istället.
sen tänkte jag gå ner till gymmet tidigt i morgon.
vid den tiden vi va i går så va det ju FULLT.
så får passa på när man e ledig.

Yes så intressant va min dag :P

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: