Söndag

Hejsvejs..

Sista dagen jag kan sova halva dagen. I morgon MÅSTE jag ställa kl o komma upp oxå.. Annars kommer jag va riktigt trött på tisdag.

I morses la jag mig halv 6!!! AHH JAG VET!! GALET!! Men jag var inte trött och sen la jag mig o kolla på en film.
så ställde kl på 12 i dag men självklart kom jag inte upp ;)

Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska äta lite frukost, men e inte speciellt hungrig.
Ska bort till lina om en stund med stella.
Hon ska träffa sin syster lite och sen ska vi ha premiär för selen i dag. Hon ska få komma ut lite :P Ska bli intressant haha!!

sen så blir de hem o laga lite middag och sen ska jag försöka få ner lite grejer till källaren, alla julgrejer och lite sånt.
jag har en tendens och slänga in de i någon gaderob som de inte finns plats i och då kan jag lika gärna ställa ner det i mina stora källare.
Ska ta tag i mina gaderober i dag oxå. OMG!! va dom ser ut! Jag hittar inget när jag letar just för att det e kaos där inne :P

så skoj dag ska jag ha.

Men vi hörs sen

puss


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Halv sex?! Gosh människa, du får börja nattarbeta ;)

Puss

2012-01-09 | 00:12:25
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: