Tisdag

hello!!

Sitter och kollar runt lite på nätet och satt precis och tänkte om ja ska orka bädda rent i sängen i dag eller i morgon haha..

Jobbat 08.00-15.00 fick sluta tidigare ;) sen åkte jag hem och kasta i mej lite mat och slappa..

sen åkte jag o lina ner till gymmet och körde i 2 timmar *härligt* känns så skönt att man e i gång *me like*

nu blir de att fixa lite här hemma, eller ja plocka lite.
När jag kom hem hade stella gjort sönder en lampa i hallen, så dammsugaren åkte fram direkt och då passa jag på att ta hela mitt place och sen tog jag o städa badrummet..
Känns som ja lika gärna kan fortsätta nu liksom ;)

Börjar inte förens 13.30 i morgon. så sova än behöver ja inte :P
Men ska ner till stan i morgon innan ja börjar för måste inhandla lite grejer.


Nä ha en toppen kväll

puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Jag tycker att du är skitduktig vännen!! Go girl! :)



PS - nu är det bara 2 veckor kvar tills en hel helg i Stockholm! Ska bli så jäkla skoj!! :)



Pöss!

2012-02-02 | 01:47:12
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: