Torsdag

Godmorgon..

Ska börja med att säga. Jag har problem med att kommentera bloggar. Erika din kan jag inte kommentera alls :/ varför vet jag inte. Men ska kika upp detta! Sen är det även några till som ej funkar. Skit störande.

Sitter just nu och försöker ladda hem musik. Vill förnya i mobilen, men de verkar oxå krångla. Har gjort de i flera dagar. Jag kan typ ladda hem 1 låt och sen när jag ska ta nästa så stannar nedladdningen alltid. ÅHHH!! får kolla om lina har någon bra musik på sin mobil sen så får jag lägga över från hennes.
Ja gud vilka i-landsproblem va :P

Ska strax äta lite frukost, dock har ja inget gott hemma, så får bli smörgås och något på.

sen ska jag till apoteket och köpa compeed för ja kände att mina nya skor skavde lite på ena foten i går så ska sätta på de i dag så de inte blir något skavsår.
Sen efter apoteket så blir de ner till gymmet och köra ett pass. Efter blir de stan en stund.

Vad ska ni göra denna dagen då?

Va jag e sååå trött på denna förkylning nu. Jag hostar som värst morgon och kväll och vaknar flera ggr av att jag hostar eller att näsan är helt igen täpt.
Ja fy!!!

Ja så ser min dag ut. Får se vad mer jag hittar på, skulle behöva storstäda oxå. Men får se om ja orkar de i dag eller ta det i morgon.

Hoppas ni får en toppen dag 

puss


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Kul att träffa dig på gymmet! :) Visst blir man mycket piggare när man tränar? :)



Hoppas att skorna skaver mindre och mindre, det brukar ju vara lite sådär i början när de är nya :)



Puss!

2012-01-26 | 12:55:07
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: