Tränings grejer

Hej igen..

ska strax ta på mej och kila bort till lina. Vi åker ner till gymmet även i dag. Kände mej taggad så varför då ligga hemma o ha en vilodag när man kan förbränna lite kalorier :P

När jag kom till jobbet förut, va på ett nytt ställe i dag, så hade ja fått fel tid, så va 1 timma försenad.. Dock va det inte mitt fel för att jag hade ju fått en helt annan tid.
ja suck.
Men de gick jättebra och de boka mej även den 7:e feb så då trivdes nog de med mig med ;)
Barnen va inte alls rädda utan kom o satte sig i knät och gosa osv. Vilka godingar =)

Innan jobbet i dag så åkte jag ju till stan för att handla lite.

Blev ett par rosa/svarta NIKE skor, nya tränings byxor och ett nytt tränings linne. Så allt ska invigas i kväll :D

I morgon är jag ledig, så får se vad jag hittar på.
Blir nog slapp i soffan i kväll med en film och lite nötter.

Men nu måste jag ta på mig och kila

puss hej

Dom nya skorna ;) fina va :P


Kommentarer
Postat av: Erika

Det är så härligt när man kommer igång med träningen. Jag satte igång nu efter nyår. Om jag får din mailadress kan jag bjuda in dig till min träningsblogg så kanske vi kaninspirera varandra och ge varandra tips.

Kram

2012-01-26 | 09:05:36
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Jättefina! Jag tänkte allt på dem när du sprang framför mig på crosstrainern! :)

Kramis!

2012-01-26 | 12:54:20
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: