Underbar dag

Hejsvejs!!

Då va man hemma igen och har haft en TOPPEN dag :)

Vakna vid 10 i morses och då slappa ja lite i soffan först för o samla energi, jag va nämligen galet trött, Men de va ingen nyhet va ;)?
sen så när jag fann min energi så började jag städa och känns så skönt nu när jag kom hem och bara kunde kasta sig i soffan :)

Efter jag hade städat duscha jag och gjorde mej iordning.. Tog ¨på mej och cykla upp till svägerskan, för där vänta lunchen :D
suuuper gott!!
sen blev de att vi alla kröp ner i soffan o satte på twiligt filmen ( jag tröttnar aldrig på dom) dax o börja läsa böckerna nu tror jag ;) Någon som har dom, som vill låna ut till mig  PLEASE!!!

efter de så cykla jag hem o ställde cyklen hemma och tog bussen ut till ryd.
Så har myst hos elin och zigge resten av kvällen * lovely*

Blev äppelpaj och vaniljsås *MUMS* sen satt vi och prata lite om allt.
sen senare laga vi en sen middag och den va super god..

Nu är jag som sagt hemma och dagen har varit perfekt.

Väntar nu på besök och sen kommer jag nog sova gott i natt :)

Hoppas ni med haft en bra dag?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: