You have to...

"You have to let go of your past to build a future"



Hej Hej

Vad gör jag då? Jo jag kollar runt lite på nätet, har varit ute efter en ny soffa.. eller ja NY och NY jag kollar på blocket och hade hittat 2 st jag kunde tänka mej. Men båda blev sålda direkt. Och de kan jag förstå.
Så får vänta tills de dyker upp någon annan jag vill ha :)

Ska resa mej strax o plocka lite här hemma. Städa behövs inte, men plocka behövs ALLTID hihi.

I går som ni vet skrev jag att jag va GALET trött..
Tror ni på mej om ja skriver att jag somna 21.30??
Ja det e sant!!

Så när kl ringde 06.10 så kände jag mig utvilad. S KÖ N T!!!

Jobbade 07.30-14.30 i dag så va skönt o va hemma i ganska bra tid:)

Har lagat mat och mest bara varit.
När ja plockat färdigt så ska jag o stella kila bort till lina och smilla och kika på biggest loser i kväll =)
MISSA INTE DET!! SLEJMAN g;r debut i dag hihi..

N[got h'nde precis med min dator.. den skriver inte [;' om ni fl;rstod vilka bokst'ver jag menade haha.. och den sluta g;ra smile gubbar ox[..
s[ skriver inte mer nu f;r de blir jobbigt f;r er och l'sa

puss hej


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Haha, min laptop brukar också göra sådär ibland! :)



Jaaa jag ska kika på Biggest Loser :)



Pöss

2012-01-11 | 20:06:26
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Boken är skitbra! Den kan du absolut läsa! Det ska bli superskoj! Nästa helg då va?! ;) Puss

2012-01-12 | 22:41:31
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: