Nu

Nu mina vänner.. NU ska jag skriva ett ordentligt inlägg :)

Ska börja med och skriva, jag hoppas ni förstår mitt lilla break från bloggen och nu tar vi nya tag :D

Lördag i dag och har precis kikat på melodifestivalen och Loreen va en självklar vinnare.
Har gillat låten sen första ggn jag hörde den :)
Dock tycker jag synd om Danny som återigen hamnar på en 2:a plats och hans låtar är ju oxå grymma!!4MEN jag tror att Loreen har större chans att ta hem eurovision :)

Vad tyckte ni?

Veckan som gått..

Som sagt började ju nytt jobb i måndags. Så jobbar numera heltid och de tar på krafterna ska jag säga er.
Fått ett vik på fjärilens förskola.
Har bara varit där och jobbat 1 eller 2 ggr.
Så alla barn och personal va ju nytt för mig.

Mitt schema är tufft oxå. Jobbar på alla 5 avd. Alltså en avd varje dag.
Så denna veckan har de varit att lära känna både nya barn och ny personal varje dag.

Men det har gått jättebra och ja det kommer bli bra =) Barnen är "kära" i mej redan och springer fram o skriker BELLA när jag kommer på morgonen. Så det e ju positivt :D
Men har varit en jobbig vecka och dels därför jag inte ens orkat starta datorn när jag kommit hem.

Så denna helgen blir lugn. Är ju high heels på sliver i dag och jag hade gärna velat gå. Men orken finns inte.

Har pysslat lite här hemma de sista.
Dax o måla om vardagsrummet nu till våren.. Så jag har väl inte gjort sååå mycket, för jag vill inget göra förens nya soffan och tv bänken kommer.
sen kan man börja fixa till de som man vill ha de.

Men lite nytt som ja inhandlat kan jag visa =)

Gick inte ladda upp bilder nu.. Så typiskt när jag väl skriver haha :)
Men då får ni vänta tills i morgon då ;)

Min datorn är knas igen, blir överhettad och dör fort.. så måste strax avrunda och stänga av den..

När jag kom in förut när jag hade varit ute o rökt så låg den på golvet, stella hade väl dragit ner den *suck*

så det är bara en tidsfråga innan den inte funkar alls *blä*

Va ute o gick förut, kändes som ja gick halva skövde.. gjorde jag oxå haha.
Hade tänkt och gå till gymmet, men det va så fint väder, så varför stå på en gåband när jag kan gå ut och gå ;)
Dock blåste de som Fasen så va en aning jobbigt o gå i motvid. Men hem kom jag haha.

Nä nu är jag uttråkad och inget skoj på tv, så ska ta tag i mitt badrumsskåp och fixa iordning det.
Ser ut som jag kastat in allt =)
Men har städat i dag iallafall, så det känns skönt =)

Vi hörs i morgon och förhoppningsvis funkar de att ladda upp kort då¨.
Har ju massa kort som jag ej lagt upp

Puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Puss på dig baby <3

2012-03-12 | 18:14:05
URL: http://helencarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: