Onsdag

Hello!!

Kom precis hem från jobbet. Sista barnet gick hem 17.30 så efter jag hade städat o slängt sopor osv så va kl bara 17.45.. sluta 45 min innan jag skulle är ju inte helt fel :P

Nu sitter jag i soffan och är sååå trött.
Men ska städa lite strax så man slipper tänka på de.

I går när jag hade lagt mig el, jag höll på att göra mej klar för sängen så ville M ses.
så blev att jag åkte dit och sov där.
MYS!!
Men dock sov ja inte speciellt bra, vred och vände på mig och hostan som vägrar ge sig.
så när kl ringde ville jag INTE gå upp.. så snooza en gång.
så har gått och gäspat hela dagen. FY!!

så blir tidigt i säng i kväll kan jag medela er. =)

Dagen har gått ganska långsamt faktiskt och sen när vädret varit S K I T!! så kan man ju inte va ute.. Eller jo klart man kan, man vi valde att stanna inne faktiskt.
Vi va i skogen på morgonen, så ute 1 gång har vi iallafall varit.
Men man har ju blivit så bortskämd med vädret så man vill ju inte va inne.

Nä städa va det ja

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: