Tisdag

Godmorgon..

Ja när man e sjuk så sover man nästan hela tiden.. Jag vilar hela dagen och sover typ 10-12 timmar på natten. Men ändå är man helt slut.

Jag känner mig bättre i dag, så hoppas detta är slutet på denna jävla sjukdom.
Har varit sjuk i 3 dagar nu och de räcker. ORKAR INTE MER!!

I morgon fyller min älskade mamma år och jag vill ju såååå gärna åka hem dit och fira henne så jag ska fan va pigg nog att göra de.

Jag ska faktiskt försöka gå till affären i dag, har ju inte ätit på 3 dagar och kan va därför man känner sig helt jävla slut oxå.
så ska köpa lite soppor och lite annat som är lätt att äta.

Min rygg är helt fucked up. Antagligen för att de ändå man gör är att ligger ner hela dagen och det tar på ryggen..
så ska försöka o sitta mer rakt i dag hur orklös jag än är.


Jag saknar gymmet. Vill bara ner och köra värsta passet.. Jag behöver ju inte direkt oroa mig för att jag ligger hemma och lägger på mig Kilon iallafall.. Eftersom jag inget äter och knappt dricker.
Men de får ju en bakslag när jag väl kommer äta ordentligt igen.
så gymmet blir de direkt när jag mår bättre!!

Fast fick mig en tankeställare när jag gick in på kissies blogg och såg vilken bild hon hade lagt ut på en stackars tjej..

Jag hoppas ALDRIG att jag drabbas av denna sjukdomen och skulle någon av mina nära och kära göra det skulle jag aldrig lämnat deras sida.




skriver mer sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: