20:e maj

Hello..

Kan ni fatta att det redan är 20:e maj?? Va fan hände?
Våren får gärna komma på riktigt nu innan sommaren slår till ordentligt.

I dag är det söndag och jag va på elins esplanad för en stund sen.
Jag köpte en bikini i stan i går och förra året köpte mamma en likadan och då fanns de i massa färger.
Men i stan hade dom bara en färg. Så gick till elins esplanad för va nästan säker på att dom hade den i turkost. Men nope de hade oxå bara denna färgen.

Men sen såg jag att den inte va exakt som mammas så den kom bara i denna färgen.
Jaja jag gillar den även om färgen kanske inte är den bästa. Men jag kan ju köpa andra sen liksom ;)

går inte ladda upp bilder för stunden.. så visar den senare sen om de funkar :)

I går så va jag o lina ute en sväng. Jag trotsa min förkylning och drog ut haha.. Men va ute typ 1 timma innan vi åkte hem
Va absolut inte skoj!!
Är de för att man börjar bli gammal?? Man känner inte igen NÅGON längre och nää inget skoj.

ska kika lite på nätet nu och kolla om ja hittar något skoj att shoppa hihi.. sen ska jag diska o äta lite.

Senare i kväll så ska jag bort till lina o käka och kolla BB

Vi prata om tacos och jag e såååå sugen på de. Men har fortfarande inte direkt någon smak el lukt så e inte speciellt skoj och äta tacos om man inget känner ;)
Men vi får se hihi..

Har ni haft en bra helg?

Min dator funkar nu igen haha ( ja jag vet, den funkar till o från hela tiden JÖSSES ) så är ledig i morgon oxå så¨ska passa på o kolla massa jobb.
vet ju inte hur de blir framöver eller hur länge jag har kvar mitt VIK så man vill ju inte leva i ovisshet som man gör HELA TIDEN..
de suger!!

Hörs senare sen .. då ska jag försöka lägga upp kort och så :)

Puss


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Jag mår helt okay, trött bara :) Jobbar nätter snark

Puss!

2012-05-22 | 17:38:42
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: