Lördag

godmorgon!

I dag vakna jag och kände mej bättre *wihoo* Jag kände mej bättre redan i går, men i dag känns de toppen bra.
Fortfarande förkyld och ont i halsen, men det kan jag stå ut med. Så länge man känner sig pigg i kroppen liksom.. Vilket jag gör :D

Har druckit c-vitamin i 3 dagar nu och jag tror att kroppen saknar de. så ska ge det ett försök att dricka de varje dag ett tag nu framöver o se om de blir bättre.
Alltså att jag blir piggare och håller mig friskare längre :)



Ska faktiskt ner till stan om en stund med lina.
Ska kika efter bikini. Inte för att jag kommer visa mej på¨någon badstrand i år. Men en ny måste jag ha :)
Så jag hoppas jag hittar någon som jag vill ha!


I torsdag så va jag på kalas hos mina brorsöner.
Som jag skrev ( tror jag) ja iallafall dom fyller år snart. Så vi va där o åt god mat och god fika. Jag kände ju dock inte smaken på något men de va säkert gott haha.

Jag va där lite över 2.5 timme. Men sen orka jag inte mer o kroppen sa i från. Men huvudsaken va att man var där o fira dom en liten stund ;)

Jag denna dagen, smink is the shit när man vill se frisk ut :)



Det är så sjukt va lilla adam är lik brorsan. Ja far och son ska va lika tänker ni :) Men utav alla barnen så e det bara adam som är lik acke.

kolla här liksom :)



Älskar er <3


I går gjorde ja inte så mycket.. slappa på soffan mest hela dagen. Sen när solen kom till balkongen satt jag där en stund och njöt och måla tånaglarna och ja hade de skönt :)

U N D E R B A R T



Sen kom pappa förbi och hämta massa tvätt och lämna en sallad till mig. Jag har de bästa föräldrarna kan jag säga er <3

Nä nu måste jag fixa iordning mej lite

hörs sen

puss

Nä dax o kanske fixa sig lite så man inte ser helt förjävlig ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: