Norge

Förra helgen var jag i norge för mitt kusin barn hade konfirmation och vi åkte upp för att vara med :)

Hon va sååå fin och hon blir mer och mer lik sin mamma och jag önska att hon kunde va med på denna fina dagen.
Men vet att hon kolla ner på dej denna dagen celina.
Va en rörande dag med mycket känslor, men samtidigt va allt underbart

Mitt fina kusin barn celina <3



Det va skönt o komma i väg och man samlar ju självklart ny energi när man e där.

Haha bästa va när vi åkte hem.. Filip va med till norge och efter en lång stod så hör man honom i bilen..
nu har jag dragit ut tanden..
haha ja nu förstod vi varför de varit så tyst en lång stund ( han pratar nämligen hela tiden ) Ja de va ju för att han hade lekt med tanden så den skulle lossna hahaha..




Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Vilken söt klänning hon har! :)

2012-05-22 | 17:37:14
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: