bilolycka

Hello..
 
Kom precis hem.. Brorsan ringde och berätta att han o min svägerska varit med i en bilolycka,,
Gud mitt hjärta hoppa ur kroppen nästan..
 
så fick åka o va barnvakt åt deras barn.
Men dom mår bra, någon hade kört på dom bakifrån när dom stod stilla..
Brorsan har ont i ryggen och svägerskan i nacken... De va inne på röntgen men de kom fan undan med lindriga skador *tack och lov*
 
Så som sagt hemma igen och huvudvärken blev värre kan jag medela. Men glad att dom är oskadda!!! ♥
 
Älskar min familj såå mycket och skulle nått hända dom så vet jag inte vad jag skulle göra!!
 
NI är mitt liv!!
 
♥  ♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Usch,vad otäckt! Man får ju en massa tankar i sitt huvud innan man fattar att det inte blev något allvarligt av det. Tur det gick så pass bra som det gjorde!

Svar: ja gud jag e såå glad att de inte var värre. Änglavakt!
Bella

2012-11-26 | 21:31:20
URL: http://nettanbutterfly.bloggplatsen.se/
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Usch! Skönt att de klarade sig bra! Hoppas att det inte ger några problem med nackar/rygg i framtiden!
Kramisar!

Svar: nä det får vi hoppas att dom inte får, svårt att säga såhär tidigt vad de får för *men* kramar
Bella

2012-11-27 | 08:42:53
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: