Dagen

Hello!!
 
Sitter i soffan och slappar, men kommer nog förflytta mig till sängen strax, känner mig riktigt trött faktiskt.
MEN som alltid när man förflyttar sig så blir man pigg.. :)
 
I dag va jag tillbaka på jobbet efter två dagar hemma.. Kändes skönt. Men stressigt när vi varit 2 personal på 15 barn när vi annars brukar vara 4 st..¨hade hjälp fram till 12 men sen va de fullrulle :)
Men de fixa vi såklart =)
 
Efter jobbet blev de att åka och hämta mitt ID kort som hade kommit. Gött nu har man ett giltigt leg igen.
Sen har de bara varit mys hemma.
Man vill helst inte gå ut i detta väder. Det blåser, det är kallt, de regnar, de snöar.. ja you name it!!
Så sitta inne i värmen är aldrig fel. Håller ni inte med ?
 
I dag fick ja reda på att de inte blir någon ullareds resa :( Buhuuu.. Ville ju verkligen dra.
Men mamma o pappa åker till norge istället.
Jaja så kan de vara.
Ingen annan som vill följa med mig ;)
 
Har väl egentligen inte så mycket att skriva i dag känner jag.
 
Natti Natti
 
quote of the day
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: