Dagen

Hejsvejs..
 
Har precis kommit hem och kastat i mig en sallad *mums*
Kikar på tv och inväntar kvällens program.. Dark angel och revenge =)
 
Jobbat 09.00-15.15 sen gick jag hem till mamma och pappa.
Pappa skulle följa med mig och fixa mitt ID kort.
I dag gick de bra.. Men kortet blev inget vidare.. bad dom ta om de första som va förfärligt.
Andra blev liiite bättre men absolut inte bra..
Jaja får duga, man fick inte ta om hur många ggr som helst haha..
 
Så borde få de nästa vecka =)
 
sen åkte vi till dollarstore och handla lite innan vi åkte vidare till blomsterlandet och handla en blomstergrupp.
Verför?
Jo för i dag öppnade brorsan sin pizzeria igen efter 2 veckor, De har renoverat hela stället och de blev sååå fint =)
 
Här ser man en liten del av den iallafall :)
 
 
San Marino heter pizzerian i skövde ifall ni undrar :) *smyg reklam såklart*
 
snodde med mig en sallad hem som jag precis avnjutit som ni läste =)
 
Vi åkte förbi stan oxå.. I dag började stad i ljus och vi såg lite utav de från bilen.. sååå fint verkligen..
ska försöka gå ner någon dag nu och fota lite och kolla =)
ska ni ner?
 
nä dax och slappa lite..
 
Dagens lista kommer senare i kväll =)
 
Puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Åh vad fint det blev!! :)

Svar: visst blev det :)
Bella

2012-11-23 | 13:24:16
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: