godkväll

Hejsvejs..
 
Shit dagen har verkligen gått i ett!!
Jobbade först 09.00-18.30 sen gick jag förbi mamma o pappa. Skulle hämta julgardiner och prata lite.
Mamma hade bakat oxå, så mumsa lite på de innan jag åkte hem.
 
när jag kom hem började jag direkt med att stryka mina julgardiner.. satte upp dem. satte upp alla adventsaker och sen va kl mycket och jag satte mig i soffan för att kika på revenge =)
 
sen har jag pysslat och donat lite till..
 
Köket blev såhär ( änsålänge) gillar ju inte rött, så hittar jag annat så kommer jag ända, men de får duga sålänge =)
 
 
har alltid gråa, vita eller svarta julsaker..så de känns sådär med rött faktiskt haha..
jaja :P
 
I dag när jag kom till jobbet så såg ja denna gulliga i personalrummet..
Vi kan ge ut dagens ros till dom som förtjänar de och de gjorde uppenbarligen jag och micaela i dag :D
 
 
söööta mia hade skrivit detta <3
 
 
Nu är jag helt slut iallafall och sängen ropar på mig..
 
Fick en glad nyhet i dag oxå, så hoppas de blir så nu och inte massa ändringar :D
 
Natti Natti
 
Ps: I MORGON ÄR DET FREEEEEDAAAAG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: