Lasange

Hej.
 
Nu står maten i ugnen. Blir lasange i dag, tyvärr inte så där jätte nyttigt men va fan man kan ju inte äta nyttigt jämt och va så sugen på de i dag ju :)
 
I dag har jag jobbar 09.00-15.15 fast inte på min avd för alla på pärlan (ettåringar) personalen va sjuka.
så fick ställa upp och va där i dag. De gör mig inget för dom är så gosiga.. Tycker "mina" tvååringar är stora jämfört med dom ju hihi..
 
Kollade mitt nya schema i dag oxå.
Som jag skrev i går fick jag förlängt till sista dec och kommer jobba 25 timmar/ vecka och de är helt okey.
Bättre än inget liksom.
så är värsta lyxtiderna hehe
 
Måndag : 09.00-13.00
Tisdag : 09.00-15.15
Onsdag : 09.00-15.15
Torsdag : 09.00-15.15
Fredag : 09.30- 14.00
 
så bra kommer jag ha det. 
Men fått lite extra tider oxå när kollegorna ska ha semster så kommer jobba lite annorlunda några dagar men mer timmar är bara bra för mig :)
 
Nu undrar jag, va vill ni läsa i min blogg? alltså bara allmänt eller vill ni ha några speciella inlägg?
säg till så fixar jag de :D
 
Kommer köra quote of the day varje dag iallafall tänkte jag.
Som typ såhär..
 
 
 
vad tror ni om det?
 
Nä måste kolla till maten nu, men kanske ett inlägg senare sen
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: