Lista

Dag 2
 
Meningen bakom ditt bloggnamn!
 
Ja meningen bakom de..Är väl inte så svårt att lista ut för dom som känner mig.
Men ska dra allt från början =)
 
Började blogga för många många år sen. Hade du en annan blogg bella00 hette den om jag inte minns fel?!
Iallafall jag tog bort den av vissa anledningar och tog en bloggpaus.
Sen kände jag att det var dax igen att skaffa en ny och då blev det denna.
Namnet är ju mitt.. Heter ju Bella Hassel och där av namnet på bloggen.
Ville ha det enkelt och lätt och inte massa konstig namn som alla har.
 
svårare än så är det inte :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Lätt är bra! ;)

Svar: precis ;)
Bella

2012-11-23 | 09:49:07
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: