Ny mobil

Hejsvejs..
 
Ligger i soffan just nu, varit hemma från jobbet i dag för har haft magknip hela natten.
Kl 04.30 hade jag fortfarande inte somnat, så valde att vara hemma i dag för hade inte orkat. Men mår bättre nu så ska försöka äta lite strax.
 
Precis suttit i tel med telenor hur länge som helst.
Varför?
 
Jo för i går runt 16 tiden sluta jag få mess från en kompis.. han svarade men jag såg inte messen.
I dag har 3 andra som har telia provat och skickat till mig men funkar fortfarande inte.
så jag ringde telenor för att kolla vad som va fel.
Enligt deras support så ser dom att jag tagit i mot messen, men enligt mig så ser jag dom inte.
Så de mena på att det va mobilen som va sönder.. Vilket jag köper..för den har krånglat mycket de sista..
har en samsung galaxy s2 
 

så nu har jag beställt en ny telefon och de blev samsung galaxy s3 och hoppas jag blir nöjd med den.
Men de tror jag nog :)
en vit blev de, för den fanns inte i svart.. jaja =)
 
 
 

Har gjort om mitt abonnumang oxå.. 
har ju 699 kr nu (fast pris)
Men ändra till 449 eller va de var ( kommer inte ihåg) för att han tror de kommer passa mig när han kolla hur mycket jag gjorde av med /månad..
 
Mina mess låg på 2000 i månaden hahaha *ooops* men får nu 3000 gratis sms i månaden så de borrde jag ju kunna hålla :P
 
Ja de blir nog bra detta :D
 
Ha en fin dag så hörs vi sen
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: