Söndag

Kort om helgen :)
 
I går var jag hemma hos mamma och pappa på dagen. Jag och mamma skulle baka lussebullar och så blev det :)
Såhär blev min plåt :) Diggar den som är längst ner till höger *mohahaha*
 
 
Tur att vi hann baka klar för precis när mamma skulle börja baka något nytt så blev de strömavbrott..
va helt kålsvart i halva ryd!!
När jag åkte där ifrån så var de fortfarande inte fixat!
Undra va de va som hände?
 
Satt och fundera vad jag skulle göra på kvällen.. va så kluven..!
Tanken var ju att ta de lugnt i helgen men ville ändå inte bara sitta hemma. Så vid typ 20 tiden så bestämde jag o lina för att vi skulle gå ner på stan o sätta oss och ta ett glas vin eller två =)
 
Gjorde mig i ordning och kila bort till lina strax efter 21 och vi satt hemma hos henne o drack typ två glas vin och sen gick vi till stan.
Blev ju allt i från en lugn kväll iallafall haha..
vi drack och drack och drack.. pengarna gick åt fort och påväg hem va jag fan rund under fötterna.
De är bäst med spontan kvällar =)
 
Vi satt på glädje först och sen gick vi in till boggan =) En lyckad kväll!!
 
Vin hemma hos liniz
 
 
i dag så har man inte gjort mycket.. Kom precis hem, vi var på prima och käka bakis pizza *mums*
 
ska strax städa här hemma för de behövs verkligen.
 
Hoppas ni oxå haft en toppen helg?
 
quote of the day
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Tycker absolut du ska se den :) Jag blir ALDRIG rädd när jag ser skräckisar men den här gjorde verkligen att man satt på helspänn större delen av filmen. Var en sån där krypande spänning som gjorde att man visste att nåt skulle hända men inte när :P

Svar: Oki då kanske man ska se den då =)
Bella

2012-11-25 | 17:11:57
URL: http://nettanbutterfly.bloggplatsen.se/
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Åh vad gott med vin!! :)

Svar: sen när du kan/vill så får vi ha vin kväll :)
Bella

2012-11-25 | 17:59:08
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: