Torsdag.. Snart Helg :D

.Hello..
 
Precis kommit hem från jobbet, och har gått igenom lite post.. Inget skoj va mest räkningar och tidningar haha..
 
Ska städa strax, men just nu finns inte orken, men MÅSTE.
 
Torsdag i dag och i morgon är de freeedag :) NICE!
jobbar kort dag 09.30-14.00 så det är skönt :) sen blir de gymet direkt efter, varit lat denna veckan.. Måste hitta motivationen igen.. Själva grejen är att det är just att ta sig dit, men när man väl är där så kör man järnet, så ibland får man dra sig i kragen.
 
Sen på kvällen är de AW med jobbet som gäller, ska bli kul. Va nog iallafall 10 pers som skulle med =)
 
I går var jag hemma hos föräldrarna efter jobbet. Mamma har ju varit i norge 1 vecka och tagit hand om min mormor som varit dålig..
Hon ska sälja huset och grejer oxå, så det är mycket nu.
Kommer bli tomt och inte komma till huset med bästa utsikten av vattnet och så :(
Men vet att det är bästa för henne just nu. Hon kan inte sitta med de stora huset och är gammal.
 
iallafall då hade mamma köpt en liten present till mig.
en ask som va super söööt. Dock fick ja inte med mig den hem, för hon ville fylla den med något *gulliga mamma liksom*
Men när jag fått hem den ska jag fota och lägga upp för att visa er :)
 
I dag händer inte så mycket mer än städa och kanske en kvälls promenad.. Beror på vad kl blir och så.
Behöver greja massor hemma.
 
quote of the day
 
 
Bada ju bubbelbad hos mamma o pappa i går och när jag ser denna bilden önska jag nästan att jag tog badkar när dom renoverade mitt badrum :(
såååå gött ju!!
 
Är ni bad människor.. alltså gillar ni att bada ofta? 
I do heheh!!
 
 
Nä dax och ta tag i det "roliga"
 
Hörs sen
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: