alla <3 dag

Hur många har inte den rubriken i dag haha!!
 
Men vill iallafall börja med att skriva att jag hoppas ni alla har haft en fin dag?
Jag tycker ju att denna dagen kan kvitta, jag tycker man ska visa sina nära och kära kärlek varje dag , året om :D
 
Har precis satt mig i soffan, har lite o pyssla med egentligen, så ska bara skriva detta inlägg och sen göra klart de jag borde.
 
I dag har jag jobbat som vanligt..slutade 16 och då drog jag direkt till gymet och körde ett bra pass.
sen ringde mamma och fråga om jag ville med o handla lite och tänkte ahh varför inte :D
 
Kom hem med en ny blomma och kruka :D
 
sen köpte jag även hantlar som jag ska ha och träna hemma med.. Perfekt ju :D
 
 
Nu jävlar ska jag få igång kroppen mer än på gymet hihi :D
 
Sen handla jag lite annat smått och gott.
 
Har precis käkat kvällsmat som bestod av keso med nötter och äggröra *mums*
 
 
 
 
I morgon är de fredag igen :D Veckan har gått sjukt fort!
jobbar kort dag.. 06.30-14.00 sen efter blir de hem till carro och albin och pussa på dem båda.
Jag har varit sjukt till o från och sen inte fått till en dag som passar. Men nu ääääntligen <3
 
sen vad som händer mer i helgen återstår att se.. Har lite planer men får se hur jag gör :P
 
ska ni hitta på då?
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: