Boom

hejsvejs..
 
Först ska jag beklaga mig lite och tycka synd om mig själv.
Nu är jag nog på G och bli sjuk igen.. ja ni läste rätt IGEN..
 
Va kan de varit 3 veckor sen sist el?
Har jätteont i halsen.. blää!!
Men jag biter ihop och hoppas på att de går över och inte blir värre.
 
så nu har jag beklagat mig :D
 
Hur är det med er?
 
veckan har gått sååå fort, liksom redan fredag i morgon liksom. Va fasen hände haha..
Men ska bli skönt med helg, varit en tuff vecka faktiskt.
 
kom på att jag inte skrivit på ett tag (som vanligt) Men kanske ska uppdatera om helgen som var.
Vågar jag de? eller jooo de va ju faktiskt inte jag som va värst i helgen haha..
 
i lördags va de party hemma hos lina.. Börja med att vi bara skulle vara några tjejer. Men shit de kom folk hela tiden.
tror vi va ca 20 pers i hennes lilla etta på 40kvm haha!
Men kuuul va de.
 
Lina hade nog mest skoj, jäklar va full hon var :D
Kan medela att hon vände i stan och gick hem. De säger väl allt haha..
jag kände mig som en jävla morsa som tjata på henne under kvällen och tvinga i henne vatten. haha
ibland går de utför :D
 
Men sjukt kul kväll som sagt.
 
Såhär såg man ut kvällen till ära :D
 
 
 
 
lite folk :)
 
 
tog en del bilder, men ni får nöja er med dessa :D
 
nu blir de strax sängen så man orkar upp i morgon
 
natti
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: