Fredagsmys

Godkväll..eller rättare sagt natt :)
Kl är ju över 02 på natten haha!!
 
Fredag i dag och det är sååå skönt med helg. Man uppskattar och älskar sitt jobb så att man skriver att det är skönt med helg har inget med de att göra. Utan bara skönt att kunna göra annat, slippa ställa kl och bara vara :)
 
Jobbat som sagt i dag men hade sådan tur. Skulle stängt i dag (18.30) men sista barnet gick innan 17 i dag så va i väg från jobbet strax efter 17 :) De kallar jag både lyx och tur ;)
 
"sprang" förbi affären påväg hem och handla tacos *mums* och när jag kom hem blev de en låång och varm dusch.
Efter de somna jag som en stock på soffan och vakna nästan 20.30.. OOOOPS liksom ;)
så fick bli en väldigt sen taco kväll men de va lika gott för de :D
 
Sen har jag druckit lite vin och kikat på film
 
 
tog mig även ett fotbad såhär på kvällskvisten.
Men en underbar fredagskväll har de varit iallafall och välbehövd sådan.
 
Har ni gjort då?
 
i går efter jobbet träffa jag mamma. Vi skulle kika lite på stan.
Mamma skulle klippa sig så jag passa på och sola lite för de va såå längesen nu och jag känner mej verkligen som en blekfis.
så behövde lite D-vitamin.
sen blev de lite shopping. Jag köpte nya sängkläder och lakan, en lykta, kuddar och kuddfodral till soffan. och produkter till håret.
så lite blev de allt. I LOOOOVE SHOPPING :D
 
Mitt nya bäddsett :)
 
Från hemtex!
 
Eftersom jag skriver väldigt sällan så kommer nästan allt i ett inlägg
men kom på att jag ej skrivit om lördagen.
Festa med sara som jag inte träffat på såååå länge och de va super kul.
Hade verkligen en toppen kväll från början till slut. Måste vi göra om snart.
 
Fyllekajor hihi..
 
Nä nu avrundar jag detta inägg och säger natti natti
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: