Lördag

Hejsvejs.
 
Sitter här i soffan och måste snart ta tag i de som jag ska göra i dag.
Ska till elins esplanad och kolla om ja hittar något tills i kväll. Annars kör ja samma som förra helgen. Orka liksom :P
sen till systemet och sen hem för att fixa lägenheten lite.
 
I kväll kommer sara hit o festar :) Ska bli sjukt kul för har inte festat sen typ förra sommaren el nått sånt.
jösses!
Men ska som sagt bli kul :D
 
I går va jag, lina och linda ute och käka. Ja jag vet borde varit hemma. Men efter en vecka liggandes hemma och inte ätit speciellt bra så kände jag mig pigg nog att gå ut o äta. O linda va ju hemma från gävle så ville ju träffa henne med.
Riktigt skoj kväll..Vad vi skratta. Ja har nog fasen lite träningsvärk i magen haha..
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en bra lördag puss
 
Ps: I går la jag upp ett kort om en snattare och halva peronalen efter.. Trodde han hade tagit mycket. Visa sig att han "bara" tagit ett par hörlurar och typ 8 pers från personalen sprang efter haha. OMG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: