Mysfredag

Godkväll :)
 
Sitter just nu och kikar på gladiatorerna :) MUMS haha!!
 
I dag är de fredag o det betyder heeelg :P 
Jobbade till 14.00 sen åkte jag förbi maxi och handla present till lille albin. Som btw inte är så liten längre hihi.
sen begav jag mig hem till carro.
Blev massa prat, kladdkaka, nerbajsad carro haha och mys med albin :D
Tack gumman för en underbar eftermiddag :) <3
 
söta albin <3
 
 
sen när jag kom hem vid 17 så la jag mig på soffan och efter en stund somna jag och vaknar av att lina ringer o ringer och ringer kl 19.30 haha.
sov väl typ 2 timmar på soffan kanske :D OPS!!
 
Blir lugnt i kväll och laddar för i morgon.
 
Vad gör ni denna fredag då?
 
Puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där)

Tack själv hjärtat - supermysigt och det måste vi göra om snart! <3 Tack igen för den fina presenten!! :)
Puss och kram!

Svar: jaaa mycket snart <3 och de va sååå lite så :D Pussss
Bella

2013-02-15 | 21:39:57
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: