dag 4

hejsvejs!!
 
Ja i dag är det dag 4 som jag ligger hemma och är sjuk.
Tanken var att jag skulle gå och jobba i dag, men varit vaken hela natten och hostat och hostat, så sov ingenting. Plus att jag hade såå ont i magen.
så stannar hemma i morgon med. Kul att ha en hel sjukvecka *it sucks*
 

har ätit lite precis och nu väntar jag på en film ska bli klar så jag kan fördriva tiden med den.
 
Hur e det med er andra? Klarar ni er undan alla baciller?
Hörde att de va 7 st borta från jobbet, så inte bara jag alltså.
 
Ska sätta mig och beställa lite grejer på nätet strax, bla. fettförbrännings tabletter. Proteinpulver ska vi alla beställa tillsammans för de blir billigare ju mer man handlar. 
sen får vi se om de blir nått mer.
Har sådan jävla ångest att jag inte tränat på typ 1 vecka.. fy fan!! Känns som man går upp allt man gått ner och man känner sig så äcklig och fet. ( ja jag e ju inte direkt smal) men näää fy fan.
Vill bli frisk så jag kan infinna mig på gymmet snarast.
 
fettförbränningstabletter
 
 
proteinpulver. ska beställa päronslitt och jordgubb tror jag. Blåbär va slut :(
 
hepp har inget vettigt att skriva
 
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: